Login

Plavecký výcvik

Naše plavecká hymna

R: Každou středu těšíme se,

že na plavčo pojede se.   ( já plavu, ty taky)

Marek, Verča, Peťa, Mirka

To je naše plavčická čtyrka.  (já plavu, ty taky)

1.První skupina styl má,

plave prsa, kraul a znak.

Do vody hopla řekla Mirka,

měli jsme na sobě plavecká trika.

2.Druhá skupina je dobrá,

šipky háže jako kobra.

Peťa je teď naše máma,

s tempama nám pomáhala.

3. Plavčík třetí A je Marek,

v bufetu si dává párek.

Hráli jsme i vodní pólo,

vyhráli jsme druhé kolo.

4. Jako bábovky jsem přišli,

Verča z nás udělá mistry.

Na konci velký závod máme,

a nad vodou vyhráváme.

Beseda o kompostování

23.04. 2014
Beseda o kompostování Kompostování
V úterý 25.3. se mohli žáci 3.,4. a 7.ročníku zúčastnit besedy o kompostování. Přednášející pan Tomáš Hodek z Prahy, který je odborníkem na bioodpad, seznámil děti s tím, jak ...

Rafty

Jeli jsme s rodiči z Vyššího Brodu do Rožmberka, kde jsme naší plavbu zakončili sjezdem jezu.

Výlet do Českého Krumlova

Otáčivé hlediště

Prošli jsem všemi nádvořími hradu a zámku v Českém Krumlově a poté jsme pokračovali cestou do zámecké zahrady, kde nás čekalo divadelní představení Cesta kolem světa.

Týden zdraví v 5.B

01.10. 2014
Ve středu 24.9. k nám do třídy přišla moje mamka. Jmenuje se Jindřiška Matysová.Přišla nám ukázat, jak se dělají pomazánky. Vařili jsme rybičkovou a mrkvovou. Protože Filip nemůže rybičky, tak jsme ...

Večerní běh Kaplicí

Večerní běh Kaplicí 25.9. se v Kaplici konal Večerní běh Kaplicí. Začínal v 16:00 hodin. Z naší třídy běželo 6 dětí- já, Janča, Erik, Lucka, Filip a Vilda. Holky narozené 2004 běžely tři kola kolem náměstí, byla to ...

Halloween

Náměstí Kaplice

Návštěva Planetária v Českých Budějovicích

Návštěva Planetária v Českých Budějovicích Planetárium v Českých Budějovicích5.11. jsem jeli do planetária. Když jsem tam přišli, nasvačili jsem se a pak šli do kinosálu. Povídali  jsem si o planetách. Nejvíce jsem se dozvěděla o Slunci. Na ...

E.ON MISE PLUS

11.03. 2015
E.ON MISE PLUS E.ON  MISE PLUS - Vítek MatysDne 23.10.jsme měli program s Eonem. Tam nás školili na tajné agenty, kteří bojují s energožrouty.Nejdříve nás paní učitelka rozdělila na dvě skupiny. Jedna byla ve ...

Lyžařský výcvik

Lyžařský výcvik Lyžařský výcvik- Oksana Molnar 2.2. jsme jeli se školou na lyžařský výcvik na Lipno nad Vltavou.Když jsme dorazili před hotel, vyndali jsme si tašky z autobusu a šli jsme je dát do jednoho z pokojů. ...

Týden zdraví 6.B a 1.B

V týdnu od 14. do 18. září se, jako každoročně, konal projekt Týden zdraví. Děti se v jednotlivých předmětech dozěděly informace o zdravém životním stylu. V pátek jsme celý týden završili společným ...

Adaptační pobyt 6.B

V pátek 25. a sobotu 26. září se konal adaptační kurz třídy 6.B. Žáci měli připravený program na poznání nových spolužáků a schopnopst domluvit se v kolektivu. Žáci si sami připravovali jídlo i ...

Vánoční předávání dárků

Vánoční předávání dárků Jak potěšit svoje kamarády? Popovídejte si, zbaštěte nějaké to cukroví a dejte jim dárek od srdíčka. Přesně tak, jak to děláme my v 6.B. ...
Více informací

Les ve škole, škola v lese

Les ve škole, škola v lese Naše třída je zapojena do programu „Les ve škole, škola v lese“. V rámci tohoto programu navštěvujeme s dětmi les a pozorujeme, jak se mění v jednotlivých ročních obdobích. ...

Den Země v Šestkách

Den Země v Šestkách Dne 22. dubna se celosvětově slaví Den Země a Šesťáci se ho rozhodli oslavit výletem na zříceninu hradu Louzek. Ta se nachází asi 7 kilometrů od Kaplice a tak byl před námi pořádný výšlap.Ráno jsme ...
Více informací

Les ve škole - výprava za stopami

Les ve škole - výprava za stopami Letošní zima nám sněhu příliš nedopřála, proto jsme využili jednoho z mála zasněžených dní a vydali se hledat stopy lesní zvěře. Přestože už sníh pomalu roztával, poařilo se nám najít poměrně velké ...

Týden zdraví - spolupráce 5.A a 7.B

Týden zdraví - spolupráce 5.A a 7.B V týdnu od 26. do 30. září se, jako každoročně, konal projekt Týden zdraví. Děti se v jednotlivých předmětech dozěděly informace o zdravém životním stylu. V pátek jsme celý týden završili společným ...

Týden zdraví v 9.B

Týden zdraví v 9.B 24. až 27. září jsme na naší škole měli Týden zdraví. Tématem tohoto roku bylo sebepoznávání a psychohygiena. Na každé hodině jsme dělali různé aktivity.Na občanské výchově jsme dělali sebepoznávací ...