Login

Lyžařský kurz 7. ročníků

Dne 3. 10. 2018 všechny sedmičky vyrazily do Albrechtic v Jizerských horách. Po příjezdu jsme byli ubytováni v penzionu Hana. Dostali jsme pokoje po dvou až pěti členech. My osobně jsme byli s rozčleněním do pokojů spokojeny. Poté jsme si nasadili lyžáky, vzali lyže na ramena a a dopajdali na menší přilehlou sjezdovku. Tam jsme se rozdělili do tří skupin. První skupinu vedl pan učitel Kozák, druhou paní učitelka Petříková a třetí pan učitel Blažek. Každý večer jsme byli seznámeni s programem na následující den a občas jsme dostávali přednášky například o mazání lyží nebo o práci v horské službě. Ráno nás přicházela budit služba, která byla zvolena při večerním programu vedoucím dne, což byl vždy jeden z učitelů. Po snídani jsme se převlékli a vyrazili autobusem na sjezdovku Tanvaldský Špičák. Když jsme se vrátili, naobědvali jsme se a měli jsme polední klid, abychom načerpali síly na odpolední lyžování. Před večeří jsme měli chvíli volného času. Mohli jsme hrát hry nebo si třeba jen tak povídat. V úterý 6. 3. jsme odpoledne vyrazili do bazénu v Jablonci nad Nisou, abychom zregenerovali svaly a trochu si odpočinuli. Lyžařský kurz se pomalu chýlil ke konci, ale ještě tady byl přeci pátek. Dopoledne byly závody ve slalomu. Všichni se snažili, ale každý přece nemůže vyhrát. Odpoledne byla ta nejlepší zábava. Lyžovalo se ve dvojicích nebo ve skupinkách. Všechny to moc bavilo a užili si to. A nastal poslední večer ,,lyžáku". Domluvili jsme se, že si uděláme diskotéku, zábavné scénky a hry. Zvolili jsme si moderátora (Radka) a dýdžejku (Míšu) a večer byl zahájen. Nejen že jsme si zatancovali, zahráli, pobavili, ale příjemně zakončili kurz. Nejlegračnější byla svatba. Poté jsme si pobalili a šli spát. Ráno jsme nasedli do autobusu a vyrazili zpět k domovu. Na tento kurz budeme určitě v dobrém vzpomínat. Něco nového jsme se naučili, lépe se poznali a hlavně jsme si to užili. Děkujeme i učitelům, kteří to s námi vydrželi, paní zdravotnici, která se o nás a naše kolena dobře starala a také panu řidiči, bez kterého bychom se na hory ani nedostali...